Nadee, gyerekapja nagyon jófej volt, hétfőn, amikor jó pár cérnám elszakadt, itt volt, figyelt, kedves volt, meghallgatott és nem akarta megmagyarázni, mi törtét és miért. Köszi.
Az Apple körülbelül annyira vásárló-/fogyasztócentrikus, mint mondjuk a Tesco. De tényleg. Vagy inkább mint a Lidl. Szép csomagolás, közepes ár egy kis lisztériával fűszerezve, dögölj meg. Merthogy mint kiderült, a vincseszterem sorozathibás darab volt. Ami annyit tesz, ha tudod, hogy sorozathibás, nem viheted vissza cserére, csak amikor az már beszart. Tehát - ha nem vagy körültekintő és nem mentesz folyamatosan legalább háromféle módon -, akkor garantált az adatvesztés. Én nem tudtam, hogy hibás a vinyóm.
Dani Kürt Kft-nél kötött ki. Vitte magával az én nyavalyásomat. Mondták, levált az olvasófej, sok pénzért maximum ötven százalék adatot tudnak róla lementeni, lehet, hogy csak empéhármakat és gifeket. Jó biznisz. Ezután a szervizesek már nem akarták kicserélni a merevlemezt mondván, feltépték a matricát, már nem jár az ingyen csere. Erre már én is bemerevedtem kicsit és felvettem, felvettük pár emberrel a kapcsolatot, mint az ír Frankkel, aki az Apple európai régiójának központi részlegében dolgozik valamiként. Segítőkész volt magyar kollegáival szemben. StarKing-ben annyit mondott nekem a zember, hogy neki sem pénze, sem ideje, hogy lejátsza ezt a dolgot a külföldiekkel, az Apple nem fizeti meg neki az adminisztráicós költséget. Mondtam, oké, de ez engem nem érdekel, ha nem éri meg a biznisz, nyisson lángossütödét (ez volt a legkeményebb mondatom, jófej voltam, tényleg). Itt már nem a tizenötezer forintos vincseszterről van szó. Az elvről. Nem Kolbász Bt. gyártotta a gépet és nem is ők nyúltak hozzá. Legyünk már észnél kicsit.
Szóval ez a szarság csak a magyarokra jellemző, sehol máshol nem merik megengedni magunknak ezek a trágyák az ilyen ócska hangnemet és nemtörődömséget, persze, csak fél millás gépekről esik szó, a mai kóóóóór egyik státuszszimbólumról, mér' is kellene megtartani azokat a barmokat, akik ragaszkodnak almácskához. De nem gond. Nekem van időm. A magyar fogyasztó szívességet tesz, amikor bemegy egy boltba vásárlási szándékkal. És kuss, de nagyon, mert az eladók nem azért vannak ott, hogy segítsék a választást. Ők csak díszek. És a garancia? Az meg mi?
Vegáknak küldöm a következő számot. És magamnak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése